Drodzy Rodzice – zapraszamy do zapisów na warsztaty dla dzieci w wieku 7-10 lat!
Jak nauczyć dzieci radzić sobie z pojawiająca się złością czy smutkiem
Jak nauczyć je asertywnego reagowania w sytuacjach trudnych
Jak krok po kroku budować w dzieciach poczucie własnej wartości
Jak nauczyć je asertywnego reagowania w sytuacjach trudnych
Jak krok po kroku budować w dzieciach poczucie własnej wartości
O CO CHODZI
Labirynt Emocji to zajęcia rozwojowe dla dzieci w wieku 7-10 lat, które wspierają w rozwoju emocjonalnym i społecznym, wzmacniają wiarę w siebie i budują poczucie własnej wartości.
Dzieciom zapewniamy:
naukę lepszego radzenia sobie z emocjami i stresem,
budowanie poczucia własnej wartości, adekwatnej samooceny,
wzmacnianie w dzieciach odwagi i wiary w siebie,
rozwój samoakceptacji,
budowanie dobrych relacji z innymi,
naukę asertywnego reagowania w sytuacjach trudnych: odmawiania, konfliktów.
naukę lepszego radzenia sobie z emocjami i stresem,
budowanie poczucia własnej wartości, adekwatnej samooceny,
wzmacnianie w dzieciach odwagi i wiary w siebie,
rozwój samoakceptacji,
budowanie dobrych relacji z innymi,
naukę asertywnego reagowania w sytuacjach trudnych: odmawiania, konfliktów.
Rodzicom zapewniamy:
rozwój umiejętności Twojego dziecka
informacje e-mailową po każdych zajęciach (co robiliśmy i po co oraz jak można wzmocnić nowe umiejętności w domu)
możliwość bieżącego kontaktu z trenerem
rozwój umiejętności Twojego dziecka
informacje e-mailową po każdych zajęciach (co robiliśmy i po co oraz jak można wzmocnić nowe umiejętności w domu)
możliwość bieżącego kontaktu z trenerem
Tematy:
Akcja- integracja – zabawy integracyjne, budowanie bezpiecznej atmosfery, moje mocne strony i talenty
Moc emocji – czy emocje mogą być dobre i złe
Strach – przyjaciel odwagi – jak go zaakceptować i dlaczego przyjaźni się z odwagą
Jak nie zapaść się pod ziemię? – kiedy czujemy wstyd? – co nam daje ta emocja
Różne ciekawe grymasy, czyli wstręt we własnej osobie – kiedy odczuwamy obrzydzenie i co na ten temat myślą Azjaci
Czy złość piękności szkodzi – kiedy się złościmy i jak poskromić wulkan
I jeszcze raz o złości – sprytne sposoby na jej poskromienie.
Miłość nie jedno ma imię – zajęcia z serduchem
Zazdrość – po co nam ona
Uśmiech od ucha do ucha – radość. Najweselsze zajęcia na koniec warsztatów
Akcja- integracja – zabawy integracyjne, budowanie bezpiecznej atmosfery, moje mocne strony i talenty
Moc emocji – czy emocje mogą być dobre i złe
Strach – przyjaciel odwagi – jak go zaakceptować i dlaczego przyjaźni się z odwagą
Jak nie zapaść się pod ziemię? – kiedy czujemy wstyd? – co nam daje ta emocja
Różne ciekawe grymasy, czyli wstręt we własnej osobie – kiedy odczuwamy obrzydzenie i co na ten temat myślą Azjaci
Czy złość piękności szkodzi – kiedy się złościmy i jak poskromić wulkan
I jeszcze raz o złości – sprytne sposoby na jej poskromienie.
Miłość nie jedno ma imię – zajęcia z serduchem
Zazdrość – po co nam ona
Uśmiech od ucha do ucha – radość. Najweselsze zajęcia na koniec warsztatów
KIEDY I GDZIE
Warsztaty będą realizowane przez 10 tygodni. Zajęcia będą odbywały się we wtorki w godzinach 16:00-17:30. Startujemy 14 września 2021!
Warsztaty będą realizowane przez 10 tygodni. Zajęcia będą odbywały się we wtorki w godzinach 16:00-17:30. Startujemy 14 września 2021!
JAKI JEST KOSZT
Warsztaty są współfinansowane ze środków budżetu Gminy Skawina. Koszt wynosi 300 zł (dla mieszkańców z poza Gminy wynosi 500 zł)
Warsztaty są współfinansowane ze środków budżetu Gminy Skawina. Koszt wynosi 300 zł (dla mieszkańców z poza Gminy wynosi 500 zł)
KTO PROWADZI
Aleksandra Kot – trener międzynarodowego programu edukacyjnego „Destination Imagination”. Absolwentka Wychowania przedszkolnego i edukacji wczesnoszkolnej na Akademii Ignatianum w Krakowie. W trakcie studiów z Pedagogiki szkolnej z terapią pedagogiczną na tej samej uczelni. Ukończyła kurs kwalifikacyjny z zakresu oligofrenopedagogiki. Nauczyciel kontraktowy z czteroletnim doświadczeniem pracy w grupie przedszkolnej, wychowawca na koloniach letnich, animator zabaw dziecięcych, wolontariuszka. Entuzjastka pedagogiki zabawy oraz aktywnych metod nauczania. Ukończyła kursy umożliwiające jej prowadzenie zajęć Sensoplastycznych® – Wstęp i Trener I stopnia, Terapię Ręki I i II stopień, Kompleksowy Kurs Animatora Zabawy, kurs „Metoda Ruchu Rozwijającego Weroniki Sherborne”, szkolenie z Metody Dobrego Startu Marty Bogdanowicz, Szkoła dla Rodziców z elementami programu Kids Skills „Jestem z ciebie dumny”.
wsparcie Klaudia Kulma – z wykształcenia nauczyciel, obecnie obywa staż jako koordynator projektów w Fundacji Wyobraź Sobie. Absolwentka Uniwersytetu Pedagogicznego w Krakowie na kierunku Wychowanie przedszkolne i opieka nad małym dzieckiem, a także Pedagogika rodziny i opieka nad małym dzieckiem na Akademii Ignatianum. Swoje doświadczenie zawodowe zdobywała pracując w „Centrum rozwoju dziecka i rodzica Pestka”, w przedszkolu „Źródło” w Fundacji Sternik. W swojej pracy pedagogicznej czerpie inspirację z metody Marii Montessori, Porozumienia bez Przemocy oraz Pozytywnej Dyscypliny. Prywatnie szczęśliwa żona i kochająca mam dwóch przeuroczych dziewczynek.
Aleksandra Kot – trener międzynarodowego programu edukacyjnego „Destination Imagination”. Absolwentka Wychowania przedszkolnego i edukacji wczesnoszkolnej na Akademii Ignatianum w Krakowie. W trakcie studiów z Pedagogiki szkolnej z terapią pedagogiczną na tej samej uczelni. Ukończyła kurs kwalifikacyjny z zakresu oligofrenopedagogiki. Nauczyciel kontraktowy z czteroletnim doświadczeniem pracy w grupie przedszkolnej, wychowawca na koloniach letnich, animator zabaw dziecięcych, wolontariuszka. Entuzjastka pedagogiki zabawy oraz aktywnych metod nauczania. Ukończyła kursy umożliwiające jej prowadzenie zajęć Sensoplastycznych® – Wstęp i Trener I stopnia, Terapię Ręki I i II stopień, Kompleksowy Kurs Animatora Zabawy, kurs „Metoda Ruchu Rozwijającego Weroniki Sherborne”, szkolenie z Metody Dobrego Startu Marty Bogdanowicz, Szkoła dla Rodziców z elementami programu Kids Skills „Jestem z ciebie dumny”.
wsparcie Klaudia Kulma – z wykształcenia nauczyciel, obecnie obywa staż jako koordynator projektów w Fundacji Wyobraź Sobie. Absolwentka Uniwersytetu Pedagogicznego w Krakowie na kierunku Wychowanie przedszkolne i opieka nad małym dzieckiem, a także Pedagogika rodziny i opieka nad małym dzieckiem na Akademii Ignatianum. Swoje doświadczenie zawodowe zdobywała pracując w „Centrum rozwoju dziecka i rodzica Pestka”, w przedszkolu „Źródło” w Fundacji Sternik. W swojej pracy pedagogicznej czerpie inspirację z metody Marii Montessori, Porozumienia bez Przemocy oraz Pozytywnej Dyscypliny. Prywatnie szczęśliwa żona i kochająca mam dwóch przeuroczych dziewczynek.
JAK SIĘ ZAPISAĆ
Ilość miejsc jest ograniczona do 10. Zgłoszenia przyjmujemy na adres biuro@wyobrazsobie.org.pl lub pod numerem telefonu 515 – 872 – 612. Jeśli masz pytania zapraszamy do kontaktu z koordynatorką projektu – Panią Pauliną Góralczyk.
Ilość miejsc jest ograniczona do 10. Zgłoszenia przyjmujemy na adres biuro@wyobrazsobie.org.pl lub pod numerem telefonu 515 – 872 – 612. Jeśli masz pytania zapraszamy do kontaktu z koordynatorką projektu – Panią Pauliną Góralczyk.
CHCESZ WESPRZEĆ DZIAŁANIA NASZEJ FUNDACJI
Udostępnij wydarzenie na swojej osi czasu
Możesz nas wesprzeć robiąc zakupy on-line za pośrednictwem serwisu fanimani.pl
Możesz też przekazać darowiznę na nasze działania 85 1240 1444 1111 0010 7419 9061
Udostępnij wydarzenie na swojej osi czasu
Możesz nas wesprzeć robiąc zakupy on-line za pośrednictwem serwisu fanimani.pl
Możesz też przekazać darowiznę na nasze działania 85 1240 1444 1111 0010 7419 9061